20 Aralık 2013 Cuma

az değerli, bir sigara içimlik an.

Bir hatanın ucundan döndüm. niye döndüm onu da bilmiyorum. kim döndürdü onu da. ama ben döndüm onu biliyorum. az daha bir kadına aşık oluyordum. aşk demeyelim de buna sanki az daha hayatımı altüst ediyordum. bir insan kendi hayatını altüst edebilir mi? eder. hem de kendi bile anlamaz ederken. ettikten sonra anlar.

niye yaparlar bunu? durup dururken siz, bir anda çıkıp gelirler ve giderler. komik bu. acı. tatsız. kör ediyor. koku alamıyor ve gülemiyorsunuz. çok acayip. 

ülke ne halde benim umurumda bile değil. hava soğuk üşüyorum. sigara içmeyi geçtim, okumak bile gelmiyor içimden, sen düşün halimi.

böyle, karnınızın orta yerine bir öküz oturur hani. alırken değil de verirken çok acıtır içinizi. öyledir zaten, gelirken çok güzeldir de giderken çok yakar insanı. bu insanı, yakar. bu, insanı yakar. insanı değil, koysam ortaya ne kadar fakir(!) varsa sebeplenir, ısınır.

kocaman değildir böyle ufacıktır ama koca dağlara '' eğil! '' desem, kapandırsam minnacık ayaklarına, yine bir şey yaptım diyemem.

yan değil normal bakanı bile öldürsem yine de yüreğim soğumaz.

vurup kırsam mı acaba? önce dokunmak gerekir değil mi? değil. dokunmayı geçtim, önce bir bakabilsem.

fazla aşk da aşık usandırır. yürek soğumaz olur.

siz bir ihtimali hiç dikkate almıyorsunuz. kadın sevmeyebilir bir şeyi. sizi de. kadın bu belli mi olur?

2 yorum:

  1. aman aman uzak durmalı aşktan filan yalnızlık daha raat yaa.
    :)

    YanıtlaSil
  2. haklısınız da işte insan kapılıyor bazen yalnızlıktan sıkılıp ne yaparsın.

    YanıtlaSil