27 Mayıs 2014 Salı

Mim : Hangisi?

Şenay Benderli'ye çok teşekkür ediyorum.

Arkadaşınız saçlarını boyatmış, hiç yakışmamış. "nasıl olmuş" sorusuyla karşına dikilmiş. Ne dersin?
- Bu da olmuş sana ama sanki önceki daha güzel gibiydi. :))


Evde hangisinin olmasını isterdin?
- Resimde evde beslenemeyecekler de olsa ayırmak istemedim. Cevaba gelirsek, balık. sessiz, sakin. :)

İntikam;
- Soğuk yenen bir yemektir.
- Tatlıdır.
- Gereklidir.
- Gereksizdir.
  Bence gereksizdir.geçmişe değil geleceğe bakmayı düşünürüm. :)
- Diğer.

Ülkeyi kötülüklerden temizlemek için hangisi olmak isterdin?
- Bir süper kahraman
- Kill Bill'deki isimsiz kahraman.
- Cezalandırıcı
- Diğer
  Harold Finch. Sevdiğim bir dizi karakteri. :)


Benim mimlediklerim :

Butterfly'ınız
Maviye iz süren

16 yorum:

  1. Balık bana fazla sessiz sakin geliyor :D. Aldık odaya bir tane gidip balıkçıya bedava verecem o derece :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Küçük olursa çok sessiz oluyor, haklısın. Ortadan büyük olmalı, biraz da hareketli hatta. :D
      Balıkçıya verme geri ya, bana ver, bakarım ben. :D :))

      Sil
    2. Ah, keşke imkan olsa ne iyi olurdu :)).

      Sil
    3. iyi olurdu aslında ama sen bakarsın ya benim yerime de :P :))

      Sil
    4. Yok yok gidecek o balık :)) Adı Kafka bu arada.

      Sil
    5. Sağlık olsun ya. Kalan sağlar bizimdir. :)) adı güzelmiş ya. Milena ya da Max olaydı sıkılmazdı canı. :))

      Sil
    6. Ah, evet balığın türü Beta yalnız. Yanına Milena ya da Max koysaydık ömürleri ne kadar uzun olurdu bilemiyorum :D

      Sil
    7. Adının neden Kafka olduğunu anladım. :))

      Sil
  2. Cevaplar tamamen kendine has ne güzel :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Finch biraz farklı oldu sanırım. :)
      Teşekkürler.. :))

      Sil
    2. O da senin farkın olsun işte ne güzel :))
      Bişey diyecektim ben sana :))
      Şimdi ben sana seni mimledim desem sen kızmazsın di miii :))
      Yapmak istemezsen kırılmam hiç:))
      Yüzğm kalmadı artık mimledim demeye :D

      Sil
    3. Olsun o kadar di mi :)
      Neden kızayım ben sana, düşünme öyle hiç. :)
      Bakıyorum hemen. :))
      Teşekkür ederim şimdiden mim için :)

      Sil
  3. harold finch i merak ettim şimdi :)
    yapacağım en kısa zamanda , teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Person of interest adında bir dizinin karakteri. En sevdiğim dizilerden. :)
      Bekliyoruz. :))

      Sil