21 Mayıs 2014 Çarşamba

öyle işte. / 2

Saat epey oldu, ilerlemiyor da. bazan geriye doğru gittiğini düşünüyorum zamanın hatta. o kadar şey getiriyor ki geçmişten önümüze, sanki hep tersine işliyor. bazen de ileriye doğru gittiği fikri kaplıyor beni, hep düzeleceğini göstermek için sanırım hayatın, senin. teselli veriyor sana, kendi halinde. bütün saatler yanlıştır çünkü, ya ileridir ya geri. sanırım bize anlatmak istediği bağzı şeyler var.

'ayar, saniyenin peşinde koşmaktır.' sanırım bunun etkisinde kaldım biraz. Etkisinde kalacak bir şeyler aradığımız bir zaman dilimi vardır. Ya da bana öyle geliyor. Etkisinde kalıp ona sığınmak için işte. Sığınacak bir şeyler arıyoruz yani. Anladınız siz onu. Topraktan gelene, toprakta olana ve toprağa gidecek olana sarılıyorum/z. Kağıda, kaleme, kitaba sığınıyoruz. Kendini ifade edemezsin de, dalıp gidersin ya uzaklara. Dışardan bakanlar seni öyle görür hani, o kadarını anlatabilmiştir gözlerin. Sen de bir kağıt parçası bulup ona bakmaya, ona sığınmaya başlarsın. Seni anlatan şeyin içine saklanırsın. kitaplara saklanmak. senin yaşadığını anlayan birisi vardır mutlaka..

6 yorum:

  1. Geceleri gelen ilham perine selam söyle tamam mı :)
    Sana çok içten şeyler yazdırıyo :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) iletirim elbette. :))
      Onlar tamamlıyor ya geceleri, anladığın gibi işte. :)

      Sil
  2. Zaman hep teselli verir insana.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldiniz.
      Evet. Her zaman, anlatırken bile içinde kendisi geçmeden olmayacak kadar hatta, kendisi kadar sürekli teselli veren bir şey bulunmaz, bulamayız..tek görevi buymuş, unutturmakmış gibi sanki..

      Sil
  3. saklandığımız çok şey var. ortaya çıksak sobeleneceğimiz bir durumda var. en iyisi saat aynı zamanı göstersin ve biz dönüşmekten bitap düşen bedenimizin, ruhumuzun sesini duyalım. dönüşmek hep zamana insanlara göre dönüşmek,değişmek yordu beni. onlar benim için değişsin:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hepsine göre ayrı ayrı düşünmek, dönüşmek. saklanırken ya da ortaya çıkarken de değişmek, düşünmek. sanırım bu bir kısır döngü, biz kırana kadar elbette. biraz da iç sesimizi dinlemek lazım, bunu da sık sık yapmak lazım, haklısın. insanı yoran o kadar şey varken, bu eksilse fena olmazdı hani.
      :)

      Sil