25 Aralık 2014 Perşembe

bikaç satır uyarı. boş şeyler nihayetinde.

uyarı.

bu yazı ağır miktarda kamu spotu içerir, çok fazla ciddiye almayın.

neden bunu diyorum, ciddiye alınca kaçıyorsunuz. önemsemek istiyorsunuz ama neşenizi bozduğundan pek de umurunuzda olmuyor ciddiyet. sonra da içe dönülüyor işte. aslında daha anlamlı bir giriş yapmak isterdim ama mesele ciddi. pat diye girince daha çok dikkat çekiyor, affola.

şimdi size böyle dedim diye kendinizi kasmayın ya. gülmeyin de. hatta yazının sonuna kadar sabredemeyip bırakabilirsiniz, cidden. buna alınmam, okumanızı beklemiyorum çünkü. tek derdim can sıkıntısı. yok yok, yalnızlık değil. hele gecenin bu vaktinde (01.19) burada isem yalnız değilimdir.

itiraf edin, derdiniz can sıkıntısı değil yalnızlık. ben mi? benimki de sadece can sıkıntısı zaten. yalnızlık nedir diye soranlara "siz ölüyorum dediğinizde bile kimsenin umurunda olmamanıza yalnızlık adı verilir" derim. konu ne ara size geldi, aslında ben gayet ciddi bir şekilde kendimden bahsedecektim. yazının uzun ya da kısa, yani nasıl istediğinizi soracaktım. ama bu pek bir şeyi değiştirmeyecekti, nasıl mı? şöyle. siz ne kadar okumak isteseniz de istemeseniz de bu yazı bir yerde bitecek. bir hikayenin bitmemesi için hiç başlamaması gerekir. öyle derler, ben pek anlamam bu işlerden. sanırım sonundan çok devamıyla ilgilenmekten kaynaklanıyor. bir bakıma da hikayenin ana karakteri bile olsanız, yazar sizi ve kalanınızı pek düşünmüyor bazen. sanırım bu ironi ya da saçmalık. siz karar verin.

bence saçmalık. yok yok, yazıdan bahsediyorum. genelinden. cidden okuduysanız sizi tebrik ederim. ben ciddiye almayın demiştim ama, sonra uyarmadı demeyin.

6 yorum:

  1. Gecenin yarısında zaten ya yalnızlıktan ya can sıkıntısından yazarsın. Uyarı he, alemsin ya :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gecenin yarısında ayaktaysan ya canın sıkkındır ya da yalnızsındır genelde. Aksi de mümkün sanki. Ciddiye alma dedim o kadar :))
      Uyarmak da çare değil. Var mı başka yöntemi? :))

      Sil
    2. Yalnizlik degil bambaşka birşey bu efendim :)

      Sil
  2. http://www.youtube.com/watch?v=2ioCF1BN_u4

    bunu dinle, bi hoş ediyor insanı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. http://www.youtube.com/watch?v=LpiFmZLICgM

      en az burdaki kadar hissettim o dediğinden. :)

      Sil
  3. Kesinlikle yalnizlik degil bu bambaska birsey yalnizlik daha gucsuzdur bunun yaninda :)

    YanıtlaSil